Det är något speciellt med att vara bakfull.

Igår var vi på 30-årsfest. Jättetrevligt med got mat och gott dricka. Men det som var speciella med detta tillfälle är att jag gick in med inställningen att inte dricka för mycket, jag blir lätt nervös när jag träffar nya människor och då sliter sig inte vinglaset ur handen. Men igår gick det bra, jag hade en liten topp när jag fick på gt:s men annars gick det lugnt till. Imorse låg jag och väntade på att det skulle osa framför ögonen så där det gör när man är riktigt bakfull, men det kom aldrig. Och idag mår jag bra, helt otroligt bra. Ibland kan även jag vara duktig.

Ikväll ska jag på min första match med flickorna vi tränar, måste bara se till att lära mig alla namnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0