Tisdag.

NEEEEEEJ. Inte en till svacka, jag har precis kommit över min förra. Då handlade det mest om bristen av sol, kan jag tro. Men nu handlar det om lessheten till omgivningen, jag orkar inte vara trevlig längre och jag orkar inte hålla käften. Varför är det inte så att man inte kan säga vad man tycker i alla sammanhang? Nej just därför att då skulle man inte få några "kompisar" kvar.

Det som är roligt i mitt liv nu är att jag är på prakitk, avd 15 på sjukhuset och att vi ska börja renovera, har köpt nytt golv och nya tapeter så nu sover vi i vardagsrummet, det är så himla mysigt. Att sova på golvet är mysigt. Inatt vaknade jag av ett slaskigt smackande, det visade sig vara Nino som tvättade Werner mellan våra huvuden, lite riskabelt men sött att de kommer överens ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0