Lördagssol.

Igår bestämde vi oss för att åka på biteline, för det enda som jag riktigt varit sugen på denna vecka har varit de där mackorna med bacon och majonäs. Och gissa, det fungerade! Jag mådde bara illa efteråt, men det är ju inte så konstigt eftersom det är det enda riktiga målet jag ätit på en vecka. Så idag mår jag riktigt bra och det är så härligt. Jag undrar om jag ska fira med någon enstaka öl ikväll?

Så mer om idag. Nu har den här skiten "jag borde vara ute när det är så här fint" börjat. Alltid denna press, kanske blir det en promenad senare. Men just nu skiter jag fullständigt i solen. Medan barnen sovit har jag målat den tredje dörrkarmen i hallen om de är vakna så stryker de sig mot karmarna, vilket medför fasklibbat hår och lustiga katter. Nej, lite lunch kanske?

Förresten, om ni inte varit in på tjuvlyssnat.se, gör det, hittade även felsms.com. Jag säger bara, asroligt!

Kommentarer
Postat av: stina

Heej Wallinskan! Va roligt, jag läser din blogg då å då med :).

Haha va kul att du oxå börjat gilla de armbanden ja lägger upp, de e ju sööta ;)

2010-03-20 @ 20:31:07
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0