Lite smånotiser.

Nu undrar ni säkert hur det gick för mig att räkna kalorier, jag tror ni kan gissa hur det gick. Hur fan räknar man kalorier? Vadå ska jag skriva upp allt jag skriver? Nej, det var inget för mig. Idag började jag dagen exempklariskt med en avocado, till det lite keso, till lunch blev det inte lika bra... En kaloribomb, men hur mycket är inte en gourmetrulle från luckan värd?

En liten notis. Fy fan vad jag är less på dessa snötider och ännu mer less är jag på plogbilarna, jag hör hur bilen tar i under den isfrusna snösträngen mitt i vägen. Ska det få vara så här på vintrarna om det ska vara så blir jag tvungen att köpa en isbil.

Undra om man ska gå och lägga sig i det nyrenoverade rummet snart, jag är inte van att kliva upp kl 06 och vad jag kan förstå lär jag inte bli det heller.


Kommentarer
Postat av: Jörgen

"Skriva upp allt jag skriver" Hur gör man det?



Mvh Jörgen "Den snygga brorsan"

2010-02-10 @ 23:32:46
Postat av: Wallin

Ojdå, meningen ska heöt enkelt vara annorlunda.

2010-02-11 @ 16:58:11
URL: http://girlfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0