Kändis!

Jag tror inte ni förstår hur mycket av en kändismagnet jag är.

Igår tog jag taxi hem från staden, mindre risk att bli nedslagen då.. I alla fall tog jag den andra taxin istället för den första, jag vet inte varför men det föll sig naturligt, sätter mig och frågar lite blygt, heter du My? Det var ju My Jeppson från Bonde söker fru, åh det pirrade i magen. Vi pratade om att hon tyckte att hennes bonde var en tönt och att jag tyckte att han var en tönt och att det är mycket fuffens med tv-program. Detta förhöjde min kväll och nu vill jag besätta det för hela världen.

Idag är jag lite bakfull i magen, anledningen till detta är för att jag enbart pillade i mig lite keso när jag kom hem, fruktansvärt orutinerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0