har jag berättat att jag fått låta som en gris på min praktik?

Ja det är faktiskt för roligt, ibland tar man till alla medel för att få fram det man vill säga.

Nu till en absurd dröm jag hade förra veckan. Jag, Werner och Peter, var på en flotte på något konstig hav med stora fiskar, Peter försvann någonstans på vägen och jag visste att det inte var bra att att dyka ner i vattnet. Jag vänder mig om och ser Werner hänga utanför plankorna halvt i vattnet med en stor hårig pratande fisk bredvid mig som såg ut som en gigantiskt version av hitta Nemo, han hade även en hästs penis. Han berättar för mig att han antingen ska döda Werner eller vålföra sig på mig, vad tror ni att jag valde? Jo det andra alternativet. Sen vaknar jag som tur är.

Jag tror att detta är för att min vän Louise köpt en kampfisk.





En våldtäktsman? Nja, skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha fy fan vad sjukt!

2010-02-12 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0