Fredag.

För ett tag sen så hade jag och några jag absolut inte kommer ihåg vilka det var en väldigt intressant diskussion, det handlade om att en del människor tar av sig alla kläder när de ska bajsa och sen tar på sig dom igen när de gjort sina behov. Hur sjukt är inte det? Alla har vi våra konstigheter men den här slår nog allt, varför göra ett redan långt besök på toaletten längre? Roligt i alla fall.

Jag har blivit frisk, ungefär. Det som är jobbigt nu är att jag inte får i mig någon mat, jag mår mest illa och ingenting faller mig i smaken. Detta gör att jag blir fruktansvärt trött och okoncentrearad, det är så jävla bra att detta inträffar mitt i praktiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0