Bk - Ibf.

Solen skiner och jag ska börja räkna kalorier. Enligt noga beräkningar ska jag varje dag äta 3ooo och Peter 4300 och nu till mitt stora utropstecken. Hur ska det här gå? Vi äter samma mat och om jag ska erkänna är jag fruktansvärt matglad och om vi ska lägga på alkoholkonsumptionen på det här kommer jag att få sluta äta de dagar jag ska dricka öl, fast det kanske resulterar i att jag inte behöver så många öl för att somna. (1 öl = 250 kcal, min lördagskvällskonsumption: 7 öl = 1750 kcal). YAJKS. Hur det här kommer att gå för Cecilia Wallin kommer jag att uppdatera, eller inte.

Nu har vi målat och tapetserat. Vill ni veta hur jävla snyggt det är? Det kommer ni att få. Idag har vi match 14.00 i Höglunda och någon har lite att göra så här på en söndagsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0