Alla hjärtansdag-tok.

Bravaderna slutar aldrig. Igår åkte jag och Pete´s bror för att äta en romantisk middag på Thaiplacet (med romantiskt menar jag att jag var berädd att äta gul snö och Jörgen luktade svett). Gud vad de pratar högt, det måste vara en jävla försäljning på hörapparater i det där landet. Första mötet med kvinnan som tog beställningen såg ut så här.

-Vem vill bestääääälla!?
-
Eh... vi.. Jag vill ha nr:41 (osv)
- Är kshkashi tillsammans?
Jag och Jörgen uppfattade inte från så vi tittat på varandra och velar fram och tillbaka.. -Eh.. ja eller näe.. eller...? Jag trodde att hon menade om vi skulle äta tillsammans, vilket hon tydligen inte gjorde, hon utbrister.
-HAHAAAHAHAHHAHA.
Var av gubben bredvid fnissande säger. - Ni kanske kan bli tillsammans í den här kön då? Fniss Fniss. Jag blev högröd och förstår ingenting, då Jugge kommer till undsättningen. - Nej då skulle nog inte min bror bli så glad. Så då var den smärre episoden avklarad. Ibland hatar jag den där jävla alla hjärtansdag.

Igår gick jag och la mig klockan nio i förhoppning att vara pigg på morgonkvisten. Jo men visst jag vaknade klockan halv sex och mådde förfärligt, det kändes som att magen ville hoppa ut från alla möjliga hål och jag bestämde mig för att inte gå och spy så där låg jag och tittade i taket, helt stilla för minsta rörelse kunde orsaka kaos. Nu har jag tagit mig till soffan och är alldeles öm i magen.

  =?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0