Mysonsdag.

Nu är jag tillbaka från en trevlig fika med Gilla, min gamla arbetskamrat från biltema. Det är konstigt det där när man inte träffat någon på jättelänge, då glömmer man bort hur kul man hade när man umgicks. Nu har vi planerat att vi ska dra ihop någon fest i kommande framtid men öl som får håret att växa och singstar. Det här var nästan min första supercoola fika på stan, på något vis så tror jag att alla coola innemänniskor går och fikar, jag hade ett hål i mina jeans och en mössa med serier på, det hade ingen annan, vanligtvis så gillar jag att spela ur underläge men inte när det gäller att fika, jag vill att alla andra ska veta att jag är cool med. Nästa gång så ska jag ha mitt nya solpuder på mig, det gör nog susen!

Jag har tänkt på en sak om allahjärtansdag och varför jag tycker det är en så himla bra dag, vet ni varför? Jo för att då får man inga kommentarer efter sig, att man är en toffel det är en dag som man kan hitta på saker med sin pojkvän utan att ha ångest och oroa sig för vad alla andra ska tycka. Det är synd att det bara är en gång per år.

Förresten fick jag världens bästa nyhet nyss, min man kommer hem till mig redan imorgon! Jag har dock inte städat alls och mina skitiga trosor ligger inte bara bredvid sängen utan i köket, vardagsrummer och i badrummet. Och nej, jag vet inte varför dom ligger spridda överallt. Nu ska jag forsätta att titta på Greys, fan så jag har längtat!



Så här är det att vara bäst i stan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Som svar på din fråga så både pluggar och jobbar jag. Det är enklast så, för då behöver folk inte hålla reda på vad man gör :) Och till huvudfrågan; var i hela friden bor du i denna stad? Man ser ju dig aldrig. Inte ens när du fikar på stan med serier på mössan...

2009-02-19 @ 14:24:36
URL: http://svingan.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha du är helt fantastisk min vän :) Du bör nog ta bort trosorna innan din darling kommer hem annars vill han nog inte toffla med dig ;)

2009-02-19 @ 17:14:29
URL: http://lifeaslouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0