Ditt och datt.

Jävlar vad jag är hungrig och jag sitter här i matvägran för jag ska nämligen äta blodpudding, det är inte det som jag ser som toppmat i min värld. Jag äter det enbart för det finns jävligt mycket järn i det och det är bra för flickor vad jag har hört förstås, förmodligen för att vi töms varje månad. Det enda jag längtar efter är baconet, det känns som lite vardagslyx.

Ikväll ska jag spela innebandy i ett lag. Jag är såå nervös.

Utmanad!

Jag blev utmanad av Magda

Utmaningen säger:


* Gå in i mappen mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.




Självklart så blev det en closeup på min näsa. Detta var från Göteborg i våras, typ..

De som är utmanade av mig är:

Louise
Anne
Lina
Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0