Solen lyser!

Jag har under en längre tid klagat på Peter, anledning: om någon av hans killkompisar är i närheten så ändras tonen i rösten och det blir mer.. vad ska man säga, likgiltig. Vid första tonen som kommer ur hans mun när Peter svarar i telefonen hör jag om det är någon annan där och detta driver mig till vansinne! Varför är det att killar inte kan stå för att de kan vara gulliga mot sin tjej i telefonen, för alla vet att man inte pratar med sin flickvän som man gör till sin pappa! Veklingar! Alldeles nyss blev det väldigt många ass fuck och fuck face.

Vägra bli jaja:ade flickor!

Imorgon ska vi på sjukhuset för att få gräva och dona i lite sår, det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Peter

Jaja...

2009-02-25 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0