Skittenta.

Ibland önskar jag att alla mina kompisar bodde i samma stad. Haha, nu lät det som att jag hade hur mycket kompisar som helst. Då skulle det aldrig vara tråkigt, som nu... Jag pratade min min man häromdagen och öste ur min av mig tråkighet och í denna stud kom jag fram till varför jag hade tråkigt. Jag har nämligen börjat hitta på saker på kvällarna nuförtiden, förut var jag van att sitta hemma framför tv:n, dona och städa. Men nu har jag börjat fått ett liv då börjar det helt plötsligt bli tråkigt att vara hemma. Så nu är frågan ska jag sluta att hitta på saker och vara nöjd med att sitta hemma eller ska jag göra nåt varje kväll? Det är frågan, ikväll hoppas jag på att fika med en gammal jobbkamrat men det är ju så låååångt till kvällen.

  • Dagens duktiga: Jag ringde och frågade hur jag skulle göra för att söka jobb på alla äldreboenden i Sundsvall och jag hittade svaret, så nästa fredag ska jag söka jobb så fingrarna blöder. Hon sa att jag lätt skulle få jobb eftersom jag studerade till sjuksköterska så det kändes skönt.
  • Andra dagens duktiga är att jag har varit och simmat med Sandra & Mickis. Det var jätteskönt, att jag inte gjort det tidigare. Det är ganska jobbigt och som Sandra säger Bitch 2009 är på väg att formas.
  • Tredje dagens duktiga är att jag äntligen gjort en förbannad skittenta. Det var inte kul, jag hoppas att jag ska få godkänt.

På lördag smäller det, min sambo har redan uttryckt att han ser fram emot att få gå och kolla på innebandymatch, vilket gör mig ännu nervösare. Idag har även träningsvärken börjat smyga sig på, jag har även svinont i fingrarna. Det är osportsligt att ha på sig handskar, helst ska det blödas. Så här kommer jag i alla fall att se ut på lördag, och ja, jag blir lite rädd för mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0