FREEEEDOOOM!

Äntligen en dag i frihet, utanför dörrarna på detta hus. Idag har jag varit på skolan med Sandra för att börja vårt tentapluggande, det var lite knepigt för att ingen av oss har böcker så vi får låna på timlån av biblioteket, men är man ekonomisk så måste man. Vi har även planerat en sommargrej som jag hoppas att våra respektive ska jubla när de hör, vi har till och med erbjudit oss för att köpa ett varsitt gayboy åt dom, så att de inte saknar sina datorer allt för mycket.

Idag är jag full av energi, snoret rinner som aldrig förr men jag är feber och ony i huvudetfri, vilket är jätteskönt. Så när jag kom hem så städade jag hela lägenheten. Alla bacillusker och nysstänk skulle bort och nu är det borta, det är bara att torka golven som är kvar men det vill jag vänta med tills imorgon, då får man i alla fall något som är lite roligt att göra.

Nu ska jag fortsätta att bli irriterad på top model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0