Thoughts of why.

Så nu är ännu en säsong av top model över. Jag hejade inte på personen som vann, men som Tyra säger you gotta smile with your eyes giiirrl, och det kunde hon tydligen. Jag väntar ivrigt på en ny säsong. Jag vet inte riktigt varför jag tittar så passionerat på top model och jag vet absolut inte varför jag tränar min walk i källaren på väg till tvättstugan, jag antar att det är flickan i mig och någon gång måste ju även hon släppas lös.

Idag har vi pluggat på skolan och ingen är riktigt på G, förutom SeriösaSandra som är hennes nya nick. Det är inte många som surfat in på regeringens hemsida. Men på något sätt känns det skönt att ha en pluggis i gruppen, annars skulle jag nog inte alls få någonting gjort. Ikväll så har jag tvättat, asmycket tvätt. Två maskiner nästan överfulla med sängkläder, inte kul. Jag har även hunnit med att städa, det är inte ofta jag städar på en onsdagkväll som för övrigt kallas lillördag tror jag? Det känns i alla fall bra att ha gjort något så nyttigt istället för att dricka mig redlös på billig kåröl, även fast det senaste alternativet hade varit hemskt mycket trevligare.

Jag har många dåliga egenskaper och en av de egenskaperna är att jag är fruktansvärt långsur. Hur kommer det sig att även fast personen har sagt förlåt så kan jag inte släppa det. I många fall när jag pratar med min pojkvän och blir sur måste jag lägga på för att jag blir så irriterad på mig själv att jag är sur och kan efter tio minuter ringa upp. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0