The shining.

Så, nu har jag gjort allt det där tjejiga, alla naglar jag har på kroppen skiner och ansiktet känns som en torkad gurka men ändå så är det inte så mysigt som jag hade hoppats. Det är nog badet som fattas... Jag tror att jag gått och blivit en riktig flicka, för häromdagen i mittintepluggahumör bestämde jag mig för att ta bort en massa kontakter från hotmail, det kändes väldigt nödvändigt, åter till ämnet där såg jag att man kunde göra om färgen så man slipper ha hotmailblå, jag bytte till rosa, jag blir glad av rosa och tänkte att en liten skvätt av denna fäg gör ingenting. Sen startade jag msn och till min förvåning märkte jag att jag även ändrat till rosa där. Usch, snart kommer kuddarna och jag kommer att bli utslängd av min sambo.

Nu tittar jag på på spåret och blir lite avundsjuk på alla som har ett intellekt, vart försvann mitt? Jag försöker verkligen förstå hans kluriga resonemang men det går så där. Jag ger upp.

Snart ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha du är rolig :)

2009-02-14 @ 00:28:49
URL: http://michaeladeler.blogg.se/
Postat av: Louise

ojojoj. Det trodde jag aldrig om dig!!? ;)

2009-02-14 @ 09:55:21
URL: http://lifeaslouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0