Smågenant.



Glass i stora lass, jag tog tlll och med en till tallrik så nu bubblar magen sådär glasshärligt. Äntligen har jag fått en liten boost under denna ikväll!

 
Jag brukar tycka att det är ganska skönt att mysa i soffan och titta på något skitprogram men idag har jag verkligen tråkigt. Jag har ringt min bror, Sandra och mamma, jag gick även ut på msn för att kika om det var någon person som jag ville prata med, men ki fick jag. Nu börjar det något nytt program på tv:n, the mentalist tror jag. Det blir väl att småglutta på det antar jag.

Ni vet när man träffar någon på en fest eller någon man känner hemifrån som man har pratat några ord med. Någon vecka eller år möter man personen igen och då tror man självklart att personen i fråga inte ska komma ihåg att man träffat dom, så då hejar man inte. Ja, det kan vara okej om man bara träffar personen en gång, men när man går i en relativt liten skola så händer det att man träffar personen ofta och då kan man ju inte helt plötsligt börja heja. Så tillslut går man där och känner sig dum och försöker undvika dom i allra högsta grad, för man märker ju verkligen att dom kommer ihåg. Usch, jaja jag ska ju bara gå där i tre år så jag får väl fortsätta att stirra in i väggen ett litet tag fram över.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker minsann att den andra personen också kan ta på sig lite ansvar och heja. Sådetså... ;)

2009-02-18 @ 14:20:05
URL: http://svingan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Gott! :)

2009-02-18 @ 16:14:14
URL: http://michaeladeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0