Romance.

Ni kanske undrar hur jag la upp mitt nya liv? Det har jag lagt upp på ett bra sätt.

Jag tror att det är jobbigast i början av ett förhållande. Självklart så är det underbart och fjärilar flyger runt och man får handsvett för första gången i sitt liv?! Men man vet aldrig riktigt var man har varandra och som tjej så tror jag att man alltid är orolig, man vet aldrig hur man ska agera, alltid finns det något sätt att skrämma bort någon. Man vet aldrig när man har rättihet till att vara svartsjuk och man visar det inte men självklart så syns det och då måste man gå omkring och säga nej, jag är inte sur men ett falskt leende på läpparna, eller som första gången man ska säga de tre små orden, man vill ju inte vara först fast egentligen vill man för att man vill att den andre ska veta hur man känner. Jag tycker att det är skönt att vara ur detta träsk, nu kan man ha sex med lite strån på kroppen och man kan acceptera att respektive vet att man luktar spya i munnen på mornarna. Jag älskar det så. Äntligen kan man börja planera framåt i tiden utan att ens partner springer iväg med "svansen" mellan benen. Jag är glad att jag hittat en människa som inte är rädd att för att säga vad han tycker och som äntligen inte leker the famous av och på-leken.

Här var några små tankar till allahjärtans-dag. Visst, jag bryr mig inte så mycket om speciella dagar men det är verkligen en dag som jag tänker stänga av telefonen och bara titta i min sambos underbara ögon. Hur är cheese det låter så tänker jag vara en aning romantiskt. Så det så!

Kommentarer
Postat av: LinusLina

Jag är så glad att du och Peter funnit varandra. Att du äntligen hittat någon som tar dig för den du är och respekterar dig! Det är du värd!! Och sen att du fått med en Werner är ju inte heller helt fel, han är ju för underbar... =) Puss

2009-02-11 @ 10:09:25
URL: http://leoiseau.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan! Trevligt, då kan jag läsa och kommentera din blogg oxå! =)

Nja, det är lite jobb på biltem nu. Heltidsanställda jobbar mindre timmar oxå. Bara till att vänta och se om det blir mer framöver! Men jag fick extrajobb på TryggHansa oxå så det var bra! Hoppas allt är bra med dig! =)

2009-02-11 @ 13:44:44
URL: http://elvaminuter.bloggagratis.se/
Postat av: Louise

Gud jag förstår precis hur du känner! :) Är det inte helt underbart?? Jag är så glad för din skull. :) Puss!

2009-02-11 @ 17:47:04
URL: http://lifeaslouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0