Om det kunde bli lite vår?

Varför har man tummar? Och varför blir man handikappad när något händer dom? På träningen igår så fick jag en smäll på min andra tumme, så nu hänger den mest med de andra fingrarna utan ha ha någon somhelst funktion. Den är ful och jag tycker inte om den.

Idag har jag varit hos en privat läkare och fick hjälp med ett problem som jag stått ut med i fem år, en helt underbar läkare som använde synonymer som "ungerfär som på ett kaviartub" till ganka privata problem, jag kunde inget annat än skratta. Jag har uppsökt fem andra läkare för samma problem i det offentliga sektorn utan att någon brytt sig, så det var inte utan en liten tår jag promenerade över stan till sporthallen imorse. Väl där mötte jag upp Sandra, hon hade köpt en baddräkt som skulle efterlikna Alshammar... Mitt i prick!

Idag har vi lektioner till klockan fyra och jag är redan less. Jag blir så trött och uttråkad och det enda jag ser i klassrummet är snusdosor som riktigt ropar efter mig. Det är sant! Det är som för Ronja ni vet, när hon är ute i skogen med Birk och det kommer en dimma från de underjordiska och ropar på henne. Man blir helt enkelt förtrollad.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag måste skaffa någon slags tandprotes men annars mitt i prick ;)

2009-02-24 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0