Ny kurs!

Jag vaknade i morse med en härlig känsla i kroppen, jag tror att den känslan är bara för att vi har flyttat om i sovrummet. Änligen kan jag kliva ur sängen på min sida utan att behöva kravla över Peter på morgonen. Nu ska jag bara åka hem till Bergsjö för att hämta mina sängbord sen så blir allt bra. Imorse var jag och Sandra på sporthallen för vårt dagliga morgondopp, det kan gott rekomenderas man simmar i mörker med musik, så jäkla härligt. Nu låter det som att vi går på vattegympa men så är inte fallet. Efter simningen kommer de allra bästa, vi tar en timme på oss i duschen och bastun för att sen skutta till skolan. Pricken på I-et är att jag har skaffat mig badtofflor, jag hatar att trampa i andras äckliga hår och tåludd fram tills nu har jag parerat stegen.

Idag började vi en ny kurs, så nu jävlar ska jag stickas, ta blodtryck och sondmata människor, eller mest personer av plast men ändå. Någon frivillig?

Ikväll har jag innebandy träning.



Så här spenderar mina två sambos kvällarna ibland, de tittar när plogbilen kör förbi med alla ljusen som blinkar, killar är väldigt lätta att roa.

Kommentarer
Postat av: LinusLina

Du kan få sondmata mig om du vill...Cecilia, badtofflor är fan pensionärspoäng!! Haha, men ack så bra dom är att ha! Det kan vara så äckligt slibbigt och hårigt på badhusen... Jag är hemma 1,5 vecka till så jag hoppas vi hinner ses. Jag har ganska mycket den här veckan men nästa är det tomt i planeringen, jag ringer dig nu i dagarna två!! Puss

2009-02-23 @ 19:17:51
URL: http://leoiseau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0