Måndagstänk.

Varför är det så när man är ensam att tankarna bara snurrar i huvudet. Jag måste vara otroligt ickebegåvad när min sambo är hemma det enda jag kan tänka på då är att mysa, att snuska och att sova. Jag tror att mina synapser fungerar bättre när jag är ensam. Ja, jag klämde in ett svårt ord där men jag vill egentligen bara bevisa min intelligens och jag tror att det fungerar faktiskt. Just nu sitter jag och kikar på unga mödrar, barnen är ju bara för söta med det är hemskt att se att de flesta är ensamma mödrar. Jag förstår dom för när man är tillsammans med någon så tror man att det ska hålla för evigt och så måste det kanske vara annars är det väl bara att avsluta skiten direkt. Att det inte kan vara som förr i tiden, då människor bodde i en by, bodde där i hela sitt liv och bara besökte en större stad när det var julinköpslista, då skulle man aldrig frestas av andra "saker" eller så höll man bara käft.

Jag är otroligt nervös inför innebandyträningen ikväll, kommer jag ens orka med uppvärmningen? Jag antar att ni kommer få reda på det imorgon, eller så är mina armar lama av mina fruktansvärt hårda slagskott så jag inte orkar skriva. Ja, Mickis har sagt att man ska vara positiv så det är det jag försöker med.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Du är inte den enda som är otroligt ickebegåvad när sambon är hemma. Det måste vara biologiskt betingat! :p

2009-02-17 @ 08:26:55
URL: http://elvaminuter.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0