Lunchbreak!

En ny era i mitt liv. Jag är lite för positiv ibland och i andra fall inte alls. Imorse när jag vaknade tänkte jag att det hänt något fantastiskt med min kropp efter en träning. När jag klev utanför dörren  kändes benen otroligt muskulösa och rumpan en aning tajtare. Det är otroligt att så mycket handlar om psyket och mitt psyke verkar fungera väl.

Nu har vi just haft föreläsning, en aning tråkigt måste jag tillägga och nu sitter jag och vänta på min andra lektion för dagen. Efter skolslutet ska jag dra iväg och simma, jag måste ju börja med någonting nu när jag känner mig så på gång.

Till helgen ska vi dricka massor med läsk och pruppa. Det är så härligt att bara vara.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0