Kräkgrönt eller pissgult?

Detta skrev jag igår, men det försvann så jag publicerar det idag istället.

Lite mat och mycket tv senare... Nu sitter jag och kikar på Simon & Thomas på trean, och jag måste bara få uttala mig. Jag tycker inte att dom gör så skitsnygga inredningar, jag skulle inte gärna släppa in de tokarna i mitt hem, visst jag kanske inte har ett öga för interior design men jag gillar inte rosa med grönt, eller en förskräcklig stormönstrad tapet runt ett helt rum och för det sista så gillar jag Simon mer än Thomas, det känns som att han försöker vara lustig, men det blir aldrig så.

Till middag åt jag potatismos och korv, det var inte gott. Fan vad jag har blivit kräsen i mat. jag har alltid ätit allt och jävligt mycket för den delen. Jag slaffsade på ett kladdig liten hög på tallriken och fick nästan kvälvningar. Så jag är lite hungrig nu, kanske inte så optimalt nu när jag ska iväg och träna. Men ligger man på topp så gör man. Från att inte har tränat ett dugg på ett halvår så tränade jag förra veckan fem pass, är inte det ganska bra? Jag känner mig väldigt duktig och jag känner att kroppen orkar med mer nu, fast det kanske bara är psyket. Idag på föreläsningen gick vi igenom hur viktigt det är att träna, jag blev livrädd. Förstår ni hur mycket man kan skjuta på åldrandet genom att träna? Skitmycket. Så börja träna, även om det bara betyder att man ska gå istället för att ta bilen. Nu är det kanske inte så att jag behöver bekymra mig för åldrandet, men det är inte så lätt i den här branchen att inte göra det. När jag var sjuk för några veckor sean trodde jag att jag hade fått lunginflammation. Need I say more.

Jag har mycket i mitt huvud nu, med tanke på en massa bloggar som jag läser men jag vågar inte riktigt skriva om det om de läser mina och kanske känner sig träffade. Inte för att jag skulle skriva något dumt om någon men fan vad mycket skit det är som händer i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0