Fy på mig.

Varför tittar jag på den rätte för rosing, varför? Detta är en all time low och jag skäms och för att det är hon det handlar kommer hon att välja en playerkille som är alldeles fel för henne men tyvärr så märker hon det inte eftersom hon är för blond för att förstå. Jag tror inte att så många blekningar på huvudet kan vara bra för det som är i huvudet, se! Detta är kanske en forskningsfråga för mig när jag är färdigutbildad.



Så här såg jag ut när jag bodde i Umeå, ja inte alltid kanske men när det vankades gangsterfest. Lite coolt tycker jag faktiskt. Fan jag är ju rätt cool. Bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är coolast!



Fan jag kollar oxå på skitprogrammet. Skämmas på oss!

2009-02-24 @ 20:33:24
URL: http://lifeaslouise.blogspot.com
Postat av: ´Nuthacker

Du är mycket cool! och jag är inte sämst!

2009-02-24 @ 23:32:37
Postat av: Nuthacker

Måste marknadsföra mig lite ;)

2009-02-24 @ 23:33:20
URL: http://sandraehrnholms.blogg.se/
Postat av: Big Bird

Hatt is tha shit!

2009-02-26 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0