Free day!

Häärärliga fredag. Igår kom min sambo hem, så för oss var det fredagskväll igår så dagen känns som lördag vilket är bra på många vis. 1. Peter åker inte tillbaka förrens om några dagar 2. Jag har inte match idag utan imorgon.

Vi har nyss kommit hem från min syster gud vad jag älskar att vara moster, jag fick dock byta en bajsblöja eftersom Peter protesterade. Det var mysigt att träffa dom.

Just nu sitter jag och lyssnar på Peter som pustar och stånkar i köket. Jag har nämligen tvingat honom att göra de små och sista förändringarna där inne, ni vet som lister som aldrig orkas göra. Han tycker inte alls om det. Sist när vi tapetserade köket fick jag några avsnäsningar så det kändes bäst att flytta till ett annat rum. Peter kan faktiskt bli riktigt ilsk, antigen när vi kör bil, då kommer riktiga kraftuttryck ut hans mun och ögonbrynen blir spända eller när han renoverar. Jag brukar skratta åt det, då blir han ännu argare.

Ikväll har vi bestämt att vi ska äta pizza, JEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0