Förvirrad.

Halleluja! Jag mår bättre, jag vet att det ä inte är för evigt så jag har bestämt mig förr att ta tillvara på den här känslan. Febern kommer att smyga sig på mig igen men då ska jag inte vara förberedd och ignorera. För att göra mig själv glad så ska jag städa, garderoben behöver en uppiffning och hallen behöver plockas. Jag är på G!

jag och min håriga sambo har aldrig varit med varandra så här intensivt förut och det börjar ta ut sin rätt, han tror verkligen att han är chefen. Han ska hela tiden ligga på mig och när jag puttat bort honom ett antal gånger går han och lägger sig vid höften för han vet att jag inte når honom där. Idag när jag skulle svara i telefonen var jag tvungen att flytta på min arm som han låg och sov på, då bet han mig bara för att han inte ville att jag skulle flytta den. Om han skulle vara människa slår jag vad om att han skulle vara en abusive husband. Nu kanske jag överdriver lite smått men jag behöver tid ifrån honom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är iaf tur att jag har Werner att hålla rätt på dig stumpan. Han har full biträtt om du inte sköter dig!

2009-02-03 @ 19:42:16
Postat av: Peter

Ja det är iaf tur att jag har Werner att hålla rätt på dig stumpan. Han har full biträtt om du inte sköter dig! Stanna i sängen! puss..

2009-02-03 @ 19:57:16
Postat av: Peter

Ja det är iaf tur att jag har Werner att hålla rätt på dig stumpan. Han har full biträtt om du inte sköter dig! Stanna i sängen! puss..

2009-02-03 @ 20:07:16
Postat av: Peter

Ja det är iaf tur att jag har Werner att hålla rätt på dig stumpan. Han har full biträtt om du inte sköter dig! Stanna i sängen! puss..

2009-02-03 @ 20:12:48
Postat av: Magdalena

hahahahaha

2009-02-03 @ 22:14:00
URL: http://magdalenaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0