Extremt djupa tankar.

En störtskön dag. Imorse vaknade jag med en härlig känsla i magen, det var en blandning mellan en saknad efter Peter och att det var sol ute.

Ikväll ska jag ha en Ceciliakväll, alltså en perfekt kväll, där ingen säger emot, ingen pratar om jag inte vill att någon ska prata och man kan gå runt precis som man vill i sin nudsuit. Det vankas nagellack och ansiktsmask. Helst skulle jag vilja lägga mig i badkaret och lyssna på min nya favoritlåt men jag har räknat ut att chansen att bli överfallen är större då, om jag sitter i soffan med högernäven berädd så kan jag överfall tillbaka. Och nej jag är inte paranoid.

Idag har vi pluggat som förr, det har varit en härlig smörja med Freud och kultur. Det är illa, jag tycker inte om Freud, jag tror att han har blivit utsatt för incest när han var liten vilket gjorde honom till en psykopat som ville föra över sitt vridna sinne till andra. Okej det där kanske var en smärre överdrift men jag är så less på Freud, inge mer Freud tack!

Kommentarer
Postat av: Mickis

I love Freud! haha..

2009-02-13 @ 19:08:51
URL: http://michaeladeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0