.

Ibland ångrar jag mitt framtida val av yrke. Nu har jag varit sjuk i en dag och har redan misstänkt tre hemska sjukdommar. Hela min dag har spenderats liggandes framför tv:n. Inte så hemskt inspirerande. Jag laddade hem en till film efter den första jag såg, det tog två timmar. Senare visade det sig att filmen inte hade någon film. Peter har förklarat för mig många gånger hur man ska göra, att man ska kika på seeder och allt sånt där trams, men det verkar inte som jag lyssnar. Det ångrar jag nu när man måste göra allt själv.

Till helgen har jag tänkt tagit reda på min lägenhet, den ska äntligen städas ur och efter det har jag ingenstans att springa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0