En helt vanlig tisdag.

Jag älskar när solen lyser, det känns som att det är ett steg närmare vår och vår är bra. Man får massor med bra känslor i kroppen. Alla andra blir även mycket gladare vilket gör livet lite ljusare. Nu är jag hemma från skolan, imorgon har vi tenta och av någon konstig anledning så är jag inte nervös. Jag känner att jag kan lite och jag hinner inte lära mig nåt mer idag om jag pluggar mer kommer jag bli nervös för att jag inte kan någonting. Fast jag kommer slå upp skolböckerna senare idag, det vet jag.

Tänkte köpa ett månadskort på spothallen, simning ska det bli för hela slante, det är ju ganska bra träning. Det jag tycker om med att simma är att man inte märker att man blir svettig, om man nu blir det. Då känns det inte som man tränar så mycket. Simning ska vara bra för mitt skruppliga knä också, det måste ju på nåt vis stärkas.

Nu ska jag titta på top model, jag som alltid tjatar om mitt intellekt tror förstås att top model är ett bra alternativ för detta.



Ni ser kanske ser att jag behöver träna? Det här är en bild som föreställer min och Petes underarm. Ni förstår säkert vilken arm som är min.



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaha. varför trodde jag att du hade sjukt konstiga vader?

2009-03-02 @ 02:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0