Efter fest.

Varför dricker vi människor alkohol och hur kan en sådan dryck vara laglig? Igår var det klassfest och klassfesten sitter i huvudet idag, det bankar och spänner. Jag förstår inte var som är på gång. Okej, jag är jävligt bakfull. Brukar aldrig i vanliga fall ha huvudvärk, men någon gång måste ju vara den första. Det var i alla fall tokroligt, bra lokal och bra gammal musik. När alla andra gick ut gick jag hem och det känns som att det var det bästa valet idag. Jag brukar dock aldrig gå ut, det är absolut inte lika roligt som förfesten och man kommer hem till en ypperlig tid.

Väl hemma väntade Peter på mig och vi gjorde goda mackor med hyvlad brieost på, jag tog helt enkelt fel ost men jäklar vilken vinnare det blev.

Nu kollar jag på super G, det ser himla mysigt ut. Nu ska jag ta en fet ipren och lägga mig mot en varm pojke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0