Basket.

Jag blir så glad! Södergren har tagit silver, vi svenskar är då väldigt duktiga, han drog hela loppet alldeles ensam och förtjänade verkligen ett silver, norrmän kan vi slänga ut i skogen, lite sammarbete kan man väl för sjutton bjussa på.

Idag har vi flyttat om i sovrummet, det är en sak som jag hoppats att vi skulle ha gjort för längesedan, men idag fungerade mina hundögon och det blev jättebra. Det har helt enkelt varit en himla bra dag.

Tänkte även bjuda på lite bilder från fredagens basket Dragons - 08, 100 - 84. Vi vann alltså ,det var första gången jag i hela mitt liv ha varit på basket, det är mycket roligare än att kolla på fotboll, det händer ju saker hela tiden. Fast det roligaste var ändå att Peder fick bollen i huvudet.









Sandra och Christoffer var förstås med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ni är fina tillsammans! Ni passar så bra ihop utseendemässigt!! Jag har aldrig heller sett basket. Amanda spelade i Dragons förut så jag vet lite om dom i alla fall.. =) Hoppas ni haft en super bra helg! Puss

2009-02-22 @ 18:49:34
Postat av: LinusLina

...och det var jag som skrev nyss... =)

2009-02-22 @ 18:50:50
URL: http://leoiseau.blogg.se/
Postat av: Svingan

Men Cecilia, Jag fikar också där de coola fikar. Igår var jag på kulturhuset till exempel...

2009-02-23 @ 11:56:58
URL: http://svingan.blogg.se/
Postat av: Anne

Jag tycker oxå om att kika på basket. Vi kanske ska dejta på en match nån dag? =)

2009-02-27 @ 22:56:44
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0