Im still here.

Nu har jag försökt mig på ett maraton. Som ni vet är dom här lägenheterna oerhört små, i alla fall i spisutrymmet. När jag kom hem idag såg min lägenhet ut som en smärre katastrof, det var som att någon hade spytt upp kläder lite här och var. Jag var i alla fall superhungrig och hade i baktanken att svamparna låt i kylen och väntade. So here it goes. Jag skar lök, skar svamp, plockade undan, diskade och halvstekte samtidigt och upp i all denna tumult var dr Phil igång i bakgrunden. Okej, det kanske var lite mitt fel att det låg disk över hela bänken och att inte kastrullerna fick plats. Men ändå. Pastan blev hård och såsen blev svag. Men nu är jag mätt och har till och med hunnit över till Vickan två gånger.

Det finns som ett litet litet pirr i min mage.




Kommentarer
Postat av: Anne

Hallå?! Du gör mej oliiidligt nyfiken. Vad finns som ett pirr i din mage? Snart känner jag att det verkligen är dags för min sushi-introduktion :D

2008-05-22 @ 12:00:36
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: LinusLina

Vi gillar pirr i magen, me tooooo! Saknar det lite... Jag har länkat dig på min sida så du får lägga till mig också, kom ihåg det nu att du frågade en dag... höppes det går bra! hoppas du har en trevlig kväll och jag är nyfiken på hur det går! puss

2008-05-25 @ 01:30:55
URL: http://leoiseau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0