Fortfarande i sängen.

Klockan är elva och jag ligger fortfarande nakenfis i min underbart sköna säng med fönstret på vid gavel så fiskmåsarna hörs ännu mer, fiskmås är förövrigt världens bästa fågel.

Jag har lite funderingar, igår sa min kompis från gatan nedanför att jag skulle komma ut ur min betryggande skog och poke:a en person på facebook. Detta är jag inte riktigt van vid, plus att poke:a låter lite snuskigt och på vissa vis för raggigt. Jag är inget poke:are. Efter en stund visade det sig förstås att personen i fråga inte kunde ta emot några poke:ningar ändå och ja.... Då skickade jag ett litet meddelande istället. Jaja, grannen nedanför vann och jag högg ner min skog.

Idag ska jag bjuda min närmaste och halvsjuka granne på mat, hon bjöd mig nämligen på mat igår. Vi ska kolla klart på saw IV idag, sen ska hon på träning och då ska jag skynda mig att springa in till min lägenhet och hoppa under täcket, sen ska jag ligga så resten av tiden. Jag har en ful ovana att börja gråta när det visas skräck, nu menar jag inte att jag asbölar men på något konstigt vis så rinner det alltid någon tår, jag tror att jag blir jättejätte rädd och min kropp inte riktigt vet hur den ska agera.

I helgen ska vi ha personalfest på Alnö, det blir mat, brännboll och logdans? Skulle jag kunna tro i alla fall.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och avslutar min blogg med ett citat från en jaktlysten Stödebo Livet är för kort för dåliga jakthundar. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du designen i inlägget på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just Du få den :)

2008-05-13 @ 11:22:21
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Sara

Om du gillar fiskmåsar tycker jag att du ska flytta till Härnösand. Vet en fin tvåa på Villavägen, så kan du komma ner och äta middag hos mig ;) fasen logdans igen, är det sommarens grej det eller?

2008-05-14 @ 09:55:05
URL: http://sarastina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0