Efter regn kommer sol.

Det är sant, i hela mitt liv så har det alltid varit så. Vare sig jag vill det eller inte. Ibland kommer jag på mig själv tänkandes att jag vill att något dåligt ska hända bara för att något bra ska hända där efter. Igår var det en pissdag på jobbet. Jag trivs med det jag gör och jag trivs med alla mina arbetskamrater, utom en person som kan förstöra hela dagar. igår fick jag som vanligt en utskällning ifrån denna labila människa och eftersom det hänt två gånger förut framför kunder och mitt i affären så tänkte jag att nog är nog och därför gick till chefen. Jag har aldrig i hela mitt liv blivit behandlad på det här viset förut och det ska då inte börja nu. Jag har alltid varit en människa som sagt vad jag har tyckt och känt, detta uppskattar dom flesta.... Jaja, idag förväntar jag mig i alla fall Cicci till kontoret, cicci till kontoret, men då får det vara så.

Och ja, det kom sol efter denna händelse, men det får ni inte veta något om.



Det här fotot tog min älskade systerson av mig, två och ett halvt år gammal, kanske en framtida fotograf? Han lyckades i alla fall bra med att få det att framstå som att jag har en kropp som dvärg och ett huvud som en oxe. Way to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0