Det här är mitt nya jag.

Det känns verkligen som att jag beöver och förtjänar en nystart i mitt liv. Man kan helt enkelt säga att jag och min blogg har vuxit ifrån varandra. Den drar mig till ett håll medan jag vill åt det andra hållet och det är framåt. Jag har länge gått och funderat, vankat av och an, tittat runt efter olika sorters bloggar men det var denna jag fastnade för. Så nu är det bara att vänja sig, det här är jag och det kommer att vara jag ett tag fram över.


Det är vissa i mitt liv som vet varför jag använder mig av girlfight som mitt sign, andra inte. Detta kommer jag inte heller att avslöja. En annan anledning varför jag använder mig av detta är för att det inte alls fanns mycket att välja på.

Idag ska jag färga mitt hår och få en annan charm, en alldeles helt egen ceciliacharm som jag någon gång mellan Dalarna och Umeå tappade bort, men nu är hon på väg fram igen, det är denna underbara människa ni kommer att möta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0