Tarmvred & klåda.

Nu är jag hemkommen från ett midsommarfirande i Fränsta, och inte bara i Fränsta utan långt in i en skog, fylld med mygg och fisk. Det var ytterst trevligt. Dock ganska ansträngande av att sitta på nålar och försöka vara den bästa Cecilia som finns. Det blev min lugnaste midsommar hittlills, fredagen firades självklart med nubbe och sill och sen lite vin på kvällen. Men jag kan tala om att det inte var Bergsjö eller Äppelbostuk på denna fest vilket var dunderskönt. Jag samlar så otroligt mycket vuxenpoäng nu för tiden, för att bara skryta med ett exempel, idag tittade jag över mina fonder och placerade mina pengar i olika fack. Det kändes bra, jag ringde även mamma och talade om vad jag hade gjort, då fick jag beröm, och vem gillar inte det?

På lördagen fiskade vi mest hela dagen, det var jätteskönt. Dock fick jag ett liiitet napp medans Peter slog till med att dra upp den största öringen jag sett... Jag vill bara kunna vara glad för andras skull, men det kommer väl om några dagar.

Allt skulle ha varit perfekt om jag hade en egen toalett. Jag har svårt att göra mina behov i andras sällskap och en mulltoa är inte så trevligt. Så många timmar gick åt att tänka på just detta, vilket gjorde min resa lite sämre.. Någon dag måste jag ta tag i detta problem, men det kommer att dröja. Jag duschade i alla fall två gånger när jag kom hem. Skönt.

Idag jobbade jag, det kändes fruktansvärt tungt och det var hur mycket folk som helst. Allt som allt gick jag upp från min kassastol i en timme, det är ganska uttröttande. Imorgon jobbar jag mins sista dag, sen är jag ledig i sex dagar och då ska jag åka till Göteborg. På en roadtrip. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Wallin

Jag har också samlat på mig vuxnpoäng... jag försöker hålla mig ifrån dom men ibland lyckas man ändå! Baltazar kommer inte att komma hem nå mer, han har flyttat dit för gott. Jag vet ju inte hur länge jag blir borta och det känns inte bra att rycka upp honom igen efter typ 2 år och ta hem honom. Så han får stanna... snyft...

puss

2008-06-25 @ 15:13:37
URL: http://leoiseau.blogg.se/
Postat av: Anne

Du anar verkligen inte hur fruktansvärt avundsjuk jag är på dej som fick åka på Metaltown och inte jag! Avundsjukan har nästan gått över till att jag är lite sur på dej så det hoppas jag att vi kan släta över på t.ex Gatufesten. Hm.. nu fick jag för mej att du kommer tro att det är dej jag vill släta över när du läser detta men då tycker jag du ska läsa min kommentar en gång till. Haha! btw, jag har fått hem en hundvalp. Den är sååå söt :D



Puss påre

2008-06-30 @ 12:34:59
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: Louise

Men du! haha, jag ringde dig i fredags och har ett svagt minne av att du hade gått och lagt dig redan och var upptagen? :) haha.

Tänk på Rockweekend. Skulle vara grymt om ni ville hänka. Puss!

2008-06-30 @ 19:13:41
URL: http://isiah.blogg.se/
Postat av: Anna

Wallin!!

I'm back in Bergsjö!! Jag har redan hunnit bli uttråkad! Kommer du till byggden nått eller??

Haha.. Du är för rolig... Hur många känner inte igen det där med toalett-problemet, men ingen vågar uttrycka det.. Förutom du då!!!

Du kan ju skriva en rad pa facebook om du är i krokarna!

2008-07-06 @ 14:28:42
Postat av: Josse

Hejsan... Hoppas ni far kul pa eran roadtrip =) Jag ar sa nervos sa jag mar daligt nu innan min och Lars roadtrip... Kanns konstigt. Kram

2008-07-08 @ 02:08:20
URL: http://yose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0