Då har det gått och blivit sommar.

Den första juni sa det pang. Allt blev supervarmt och sommarens allra fösta dag började med en mysig promenad bland alla fina hus och en kort paus med dinglande ben vid ån, sen uppenbarades det lilla helvetet. Dvs biltemas övervåning på sommaren när ac:n går och dör. För det fösta så älskar jag värme, det finns inget bättre än att sova på någon annan under ett duntäcke, men detta var fruktansvärt, jag började stapla några kartonger.. tills svettpärlor dinglade ner längst med min panna. Och jag svettas i stort sett aldrig. Det visade sig vara uppåt trettiofem grader.  Det slutade med att vi alla som vistades på övervåningen ställde oss i lilla butten framför en liten fläkt, som fläktade härligt ljummen luft, som sen blandades med våra illaluktande odörer. Detta var juni nummer ett.

Det händer ganska mycket i mitt liv nu, jag mår superbra och har faktiskt inte så många bekymmer längre. Det känns som att jag blivit vuxen och gjort mitt liv mer bekymmerslöst. Förutom att mitt gryn snart kommer hem och att jag har supertrevliga grannar och många på mitt jobb som jag stortrivs med har jag träffat en människa som blitr bättre och bättre för var dag som går och det är inte fy skam.

För att summera så tror jag att sommaren 2008 kommer att beat the shit out of många andra somrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0