Äntligen.

Jag börjar återfå medvetandet. Det var meningen att det skulle gå lugnt till igår och det gjorde det. jag och några från jobbet spelade poker, jag drack någon öl til någon drog fram en whiskeyflaska. Två ganska stora glas senare åkte jag hem, glad i hågen. Nu vill jag påpeka att jag på sin höjd bara var salongsberusad.... Sen så blev det idag. Fy, aldrig igen ska jag dricka whiskey, min mage har varit i uppror precis hela dagen, jag har knappt lämnat lägenheten bara för att jag måste ha haft toatillgänglighet. Äntligen har det lugnat ner sig och en hamburjare från max har letat sig ner. Så aldrig mer whiskey.

Just det, jag vann och kom tvåa, känner mig nöjd.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Grattis till pokervinsten Cissi, kommer tyvärr inte ihåg så mkt från den kvällen men du spelade säkert bra ;)

2008-06-16 @ 07:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0