Min kropp vill inte hänga med.

Jag tror inte att mion kropp är riktigt upplagd för träning, jag tror inte heller att den är upplagd för plugg, den har helt enkelt tagit jullov utan att min hjärna följt med. Imorse vaknade jag halv tio, hemskt! Jag blir så stressad, jag som skulle ha gjort så jäkla mycket idag, men ack. Jag har fortfarande ont i kroppen och ibland i halsen, men det tror jag knappast kommer från träningen.

Igår var Sandra här hela dagen och tro det eller ej men vi har gjort färdigt våran bakgrund till rapporten. Och inte nog med det så fick jag faktiskt ett B på min mikrobiologitenta. Det känns jävligt bra måste jag säga.

Imorgon är det självaste julafton och jag har ingen som helst stämning i kroppen, men det blir nog när jag kommer hem till Baståsen för firande, det ska bli så himla skönt. Det är alltid lika kul att ge bort julklappar. :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och väcka min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0