Julstök.

Mamma, viskade Lucas över frukostbordet, svara tyst, kan du fråga var Peter snopp sitter? Är dom inte för roliga. Kids, stackars Peter, när svärföräldrarna och alla andra man ska "impa på" sitter vid bordet. I helgen har jag och Peter varit nere i Baståsen, det har varit så skönt och lugnt. Dock lämnade jag Peter på lördagen så han fick åka iväg och pimpla med pappa och Robert medan jag och min sis var i Hudiksvall. Där hittade jag ett par stövlar och en alldeles ny och fin kamera, min gamla gick tyvärr och dog.

På julafton låg jag i feber men jag hade ändå mys med god mat. Äntligen fick jag min efterlängtade radiostyrda bil som jag har tjatat på i femton år. Så min bror och hans flicka inhandlade en på biltema. Några år försent, men det är skitroligt.. Ska visa den för Sandra senare när hon kommer hit för plugg.

Jag förstår inte varför de skulle lägga en rapport som vi ska vara klara med efter jul. Det känns så tråkigt att jag skulle kunna ha varit hemma och myst med familjen nu men då måste det pluggas. jag blir så less och längtar till sommaren då jag fan inte ska ha några släpande tentor efter mig.

Nu ska jag gå ner och hämta tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0