Angående mitt förra inlägg.

Haha. När jag satt och åt lunch zappade jag över till Ray. Jag vet inte vad programmet heter riktigt men det går på trean i repriser hela tiden. Jag är inte så mycket för såna där program, vanligtvis så har de tjocka amerikanska männen en söt lite fru, hon tar hand om barnen och lagar mat medan männen ska vara roliga. Men idag asgarvade jag. Ray´s fru hade nämligen pms och Ray som inte visste vad han skulle göra mitt i alla förnedringar sprang iväg på apoteket och köpte ett medlel för att minska hennes pms, vilket inte var så uppskattat, mitt i allt kom Rays mamma innanför dörren.

Fru: Vad har du köpt till mig, ett jävla piller för att ta bort min bitchighet?
Ray: Ja.. j.. mj..
Fru: Vänta jag tar ett piller så får vi ser hur det fungerar... JA, TITTA DET HJÄLPTE, DINA KALSONGER HOPPADE NER FRÅN SÄNGER OCH GICK RAKT TILL TVÄTTKORGEN.
Rays mamma: Ja Ray, får se om det hjälper mig med, JA SER DU MIN MANS TÅNAGLAR HOPPADE UPP FRÅN GOLVET OCH KRÖP IN TILL PAPPERSKORGEN.

Jag skrattade så tårarna sprutade, det var ju precis som jag skrev i mitt förra inlägg.


Kommentarer
Postat av: LinusLina

Hahaha! Jag förstår din så väl min vän. Får jag söner ska dom lära sig tvätta, städa och laga mat precis som jag har fått gjort. Du ska se vilken skillnad det är på mig och Rickard! Det är så man skäms!

2009-01-02 @ 20:51:31
URL: http://leoiseau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0