Aloha.

Ett jäkla tag sedan jag uppdaterade senast och jag ber förstås om ursäkt, livet är just nu ett enda stort moln av stress. Jag har dock en trevlig nyhet att berätta, jag klarade min omtenta så nu har jag inga oklarade tentor bakom mig. Förutom den som vi ska ha på fredag, jag känner det ända in till ryggmärgen att det kommer att gå åt helvete.

Det har varit en lugn och skön helg. I fredags satt jag och the flicks hos mig för lite idol, det blev dock lite vin och tidig sängläggning så på lördag längtade man att få kliva upp. Vi har nämligen en liten tradition på helgerna. Det ska alltid vara en jättegod frukost med ägg, gurka, tomater, olika skinkor, ost, juice och oboy och allt detta tillsammans med Miami inc. Det är supermysigt. På lördagkväll åkte vi hem till  the hood, alltså Baståsen för supergod mat och vallning av skidor. Igår hade jag dock en liten dålig dag, jag Pete och hans bror skulle iväg och åka längd på söndra berget, jag är absolut skitdålig det var dock fem år sedan jag stog på ett par skidor. Det hela slutade med att jag halvgick med skidorna på tills jag kom fram till värmestugan och där satt jag och surade tills pojkarna kom tillbaks. Jag tycker inte riktigt om att göra saker jag inte är bra på...

Denna vecka består av asmycket plugg, för på fredag har vi sista tentan tills det nya året börjar, det känns så himla bra. Sen på fredagkväll sticker jag, Pete och han bror till Åre för riktig skidåkning.

Nu ska jag plugga en snutt med Mickis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0