Thanks for making me a fighter.

Jag tycker inte att jag är så dum trots allt, på grund av mitt lite konstigt förflutna, med en psykopat till pojkvän, ett helhjärtat försök att bli en svartrockare och en snabb och inte så övertygande visit i Dalarna så har jag utvecklats till något jag är ganska stolt över. Länge har jag velat och tyckt synd om mig själv för det som har hänt mig, men det är just det, det har hänt mig och jag har blivit en människa. Nu ska det vara slut på allt ältande, vad fan. Nu är det bara att skaka av sig allt som hänt förut och allt som jag gått igenom i mitt huvud SÅ många gånger.

Nu har äntligen Peter kommit hem, ärligt vet jag inte vem som är gladast, jag eller katten. Nu har Werner äntlgen någon att ligga emellan varje natt hur ouppskattad han än är när han ligger där så trilskas han alltid och stannar kvar.

Idag har Vickan och jag gjort kollage, på vad vi vill ha i framtiden och nej, det låter inte som en Martha Stewart grej. Det är mycket hälsosamt, titta på Oprah bara.

Nu ska jag sova, ni fick lite ärligt av mig idag, snällt va?


Kommentarer
Postat av: stina

psykopat till pojkvän,aj då :S

2008-08-21 @ 16:29:30
Postat av: LinusLina

Hm, jag tycker att jag känner igen mig lite i det du skriver. Jag tror att det är för att våra hjärnor har blivit vuxna, jag har en helt annan syn på massa saker nu och jag känner att jag kan skita i det som har hänt, man kan ju inte göra något åt det i alla fall! Nya tag och nya roligare minnen! Puss

2008-08-22 @ 13:50:47
URL: http://leoiseau.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad trevligt. Dom skulle jag med vilja se! :D

2008-08-25 @ 22:33:46
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0