Sverige - Tyskland.

Imorgon gäller det, man får alltid upp förhoppningarna inför en sådan match. Kanske kanske kan dom kötta över dom där shemale:sen... Vilket jag inte riktigt tror och eftersom en match som denna kan reta gallfeber på mig en hel dag så ska jag ha inställningen att dom förlorar. Iofs så har jag den inställningen till det mesta i mitt liv. Shit jag skulle aldrig kunna bli elitidrottare. Ack vad jag inser saker.

Idag gick jag och Vickan på en liten prommis och vi kom fram till att sommaren nästan är slut, det känns fruktansvärt. Jag längtar visserligen till skidsäsongen börjar men vem vill ta del av november och december, speciellt när man är så mörkrädd att man inte vågar gå ner i källaren och tvätta. jag tror att jag får ta och butcha till mig.

Mitt träningsschema går förövrigt galant, en dag på två veckor som jag inte har rört på mig. På min kvällspromenad var det även två pojkar i en bil som tutade på mig, iofs tror jag att det mestadels berodde på att jag mimade stolt och ståtligt efter den låt jag hade i Ipoden. Ibland glömmer jag att jag nu bor i en stad, hemma är det nästan aldrig någon trafik och om det skulle vara någon trafik i Baståsen så är det oftast en gammal gubbe som inte ser så bra.

Nej nu ska jag hoppa isäng, det blir en tidig dag imorgon. Ska nämligen ta mig till förrådet för att kika på den stora matchen med min partner in crime Viktoria.

Kommentarer
Postat av: LinusLina

Haha, känner igen mig med mimningen... Jag glömmer också bort att man bor i en by med andra människor. Oftast tar man ju i också och gör massa lustiga grimaser när man möter någon... Idag på gymmet (var ensam...) stod jag och dansade till en låt och sen ser jag att muraren står i fönstret och arbetar... hm, vet inte om han såg. Hoppas inte!!! =) Vi är coola i alla fall som gör vad vi vill!

2008-08-14 @ 23:49:11
URL: http://leoiseau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0