Nu är det mindre än en vecka kvar.

Då hamnade jag åter här.

Helguppdatering. På fredag tog jag mitt pick och pack och åkte till centralorten Bergsjö, min pappa och svåger skulle firas. Jag tror ärligt att mina föräldrar har glömt bort mig, för när jag skulle sussa på mitt gamla flickrum chockades jag brutalt, i hörnet där en skön säng brukade stå står nu en hård låda, ni vet en sån där farmorsfarmorssäng som nästan inte ens har någon madrass. Inte undra på att man inte åker hem så ofta. På lördag vakades det fotboll, sdff och sen blev det fest. För första gången på närmare ett halvår gick jag och lade mig klockan halv fem. Så därför har jag inte mycket att berätta om söndagen.

Idag har jag äntligen klippt och färgat, det blev mörkt. Min badmössa klipptes bort och jag är nu inte rädd för vad omgivinigen ska tycka om mig längre. Idag ska även min syster få barn, men det fick hon inte. Bergis så kommer det säkert dröja två veckor till, vem har tid att vänta så länge?

Nu ska jag uppdatera lite om Werner, som jag helst vill uttala Werneer, i söndags bajsade han bredvid sin låda på mitt diadem, igår fick jag klippa borta en stor bajsbit i hans rumpa och idag klev jag härligt i kattkräk på Petes stora fina matta. När Peter är borta dansar råttorna på bordet.

              


Kommentarer
Postat av: Sara

Du, jag har faktiskt inte haft tillfälle än. Inte tillåtet på Skanska datorn serru (gud så konstigt!) =)

2008-08-13 @ 16:21:23
URL: http://sarastina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0