Investerare.

NU var det ju så här att jag länge gått och funderat på om jag ska investera i något nu när jag äntligen tjänat pengar. Jag började fundera på en fond, men eftersom allt nu inte går så bra så var det ingen bra idé. Jag fortsatte att tänka på en kamera, men.. Jag är inte en såndär fotoexpert om jag vill fotografera någonting så har ju alla en kamera och man är sällen ensam när ett fototillfälle ges. Så imorse när jag var ute på min springtur kom jag på det, jag ska ju ha en ipod (betydligt billigare än de andra alternativen också).

Eftersom jag inte alls är inne på tekniska saker ringde jag min vän Stefan och det visade sig att han skulle till

Mediamarkt under eftermiddagen så jag hängde på och gissa vad det blev, en ipod shuffle.
Är den inte för söt. Fast min är visserligen orange. Och nu blev inte bilden som jag ville att den skulle vara men so be it. Nu kan jag springa med någon som sjunger för mig, är det inte galant?

Nu ska jag spendera kvällen tillsammans med en öl och Werner, han är allt för go och jag tror allt att han saknar Pete någon vansinnigt. För Wener har nämligen en fetish, han älskar människor med skägg, och det har inte jag. Han kan spendera en evighet med att trampa klorna på Peter bröst och slicka honom på skäggstubben. Jag håller alltså inte måtten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0