Då var det dags.

Gårdagen spenderades med att gå baklänges ner för alla tappor som jag stötte på. Jag har hemskt med practisework, men det var väl värt det dock. Det var jag, Ida och en kompis till Stefan som var det röda laget, det gröna laget bestod av Lina, Kristina och stefan. Och ja, jag kom sist i första omgången, vilket aldrig hänt förut. I andra omgången märkte jag att det satt tejp över mina känslogrejer på bössan vilket försvårade mitt skytte, tejpen var inte bra alls. Men i andra omgången höll jag svinhårt så mina fingrar värkte och ja, det hjälpte, jag kom trea. Det där måste göras om, en perfekt avslutningskväll för Lina.

Igår fick jag sitta och hålla i den lilla i över två timmar, stackarn hade ont i magen, men så fruktansvärt vackra sådana varelser kan vara och alla luktar lika gott. Iofs är det jäkligt äckligt när man tänker på varför dom luktar så gott, men ändå.

Idag är det en stor dag som jag väntat på i två veckor, Pete kommer hem! Jag är fruktansvärt nervös och fjärilarna i magen vägrar vara stilla. Jag och Werneer. Bror och min katt Misse. Ida & Tonys Alvin. Pete och Werneer.


                             


Kommentarer
Postat av: Louise

åh kommer han äntligen hem till dig :) Vad skönt. Hoppas ni får mysigt. Puss

2008-08-17 @ 20:34:25
URL: http://isiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0