Äntligen!!

Det har hänt, jag har äntligen blivit moster för andra gången!

Klockan 05:10, ringde min syster och sa att vattnet gått, jag tokkörde dit, livrädd för att farbror blå skulle se mig. Det var faktiskt den första gången i sommar jag såg solen stiga upp. När jag kom dit var Annica coollugn, det var nog mest jag och Robert som hade panik, för att sysselsätta sig kom han på att han skulle plocka ur diskmaskinen 05:20 på morgonen. Annica jämrade sig för att hon skulle åka in på sjukhuset så tidigt, hon nästan insisterad att vara hemma när sjuksystern sa åt henne att komma in. Taxin kom och 06:30, var dom framme vid sjukhuset. Hon las in i en undersökningssal tills hon fick så ont att hon kallade på barnmorskan, när hon kom in sa hon det är bara att köra, så 07:50, tittade en nyfiken krabat ut. Det var mig en jäkla tur att hon åkte in.

Idag på eftermiddagen åkte jag, mamma, pappa och Lucas in för att titta på den lille. Och vilken syn, Lucas kunde inte sluta ta på hans öron, mage och fingrar, han blev stormförtjust av att vara storebror, vilket var en enorm lättnad.

Nu ska jag ut och fira med Bergsjöbruttorna, först vankas mat och sen laserhallen.

Jag ska snart lägga upp massor av kort.


Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis Darling och grattis till din syster :) Vad ska den lille heta?

2008-08-15 @ 19:24:12
URL: http://isiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0