All so much.

Det finns ack så många anledningar varför jag inte valt att skriva på ca två månader. Det är så mycket nytt i mitt liv. Jobb (inget jobb), plugget, kärlek, alltså typ ett helt nytt liv. När man kladdar ner alla dessa saker på papper så blir allt så fruktansvärt verkligt. Nu ska jag iaf återta mitt anseende och sätta igång, det är dålig stil, jag vet.

Nu har min kärlek åkt på en klätterroadtrip till Frankrike, i två veckor ska han semestra, eftersom det var igår han åkte så känns det lite tomt i magen men det går över... Jag ska träna, nu äntligen ska jag komma igång igen, efter att ha ätit skräpmat och stoppat i mig alldeles för mycket godsaker ska kroppen trimmas.

Vi är kattvakter just nu, åt en underbar Wernblom, så om ni är intresserad av en åttaåring go som en nallebjörn är det bara att höra av sig. Jag ska leta med ljus och lykta efter ett hem åt honom i Bergsjöhood, men alla verkar vilja ha en kattunge, jag förstår faktiskt inte varför. 

Ett måste till tränarmusik är iaf Disturbed, herrejäklar vilket jävlar annama. 

Jag vet att detta var ett askasst för ett första inlägg, but I´ll be back.  


Kommentarer
Postat av: LinusLina

Nice to have you back babe! =)

2008-08-05 @ 14:58:13
URL: http://leoiseau.blogg.se/
Postat av: Louise

Härligt att du är tillbaka min vän! Du kommer vara fit som fan när din babe är tillbaka :)

2008-08-05 @ 15:53:40
URL: http://isiah.blogg.se/
Postat av: Anne

Jamen sedär.. du är juh tillbaka.

2008-08-06 @ 23:14:51
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0